If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Най-чистата работа, без каквито и да е интервенции е колектор от 147-ца. Аз съм така Иначе който каквото и да ми разправя, в ниските веднага се усеща липсата на клапи. Аз даже доста се замислям дали по-нататък да си взема един нов пластмасов колектор и да го сменя моя, че тоя лаг много ме дразни. На 2,4-та не съм махал клапи, защото бяха в перфектно състояние (някой чуждоземец го беше сменял колектора) и вървеше страхотно от ниските.
Най-чистата работа, без каквито и да е интервенции е колектор от 147-ца. Аз съм така Иначе който каквото и да ми разправя, в ниските веднага се усеща липсата на клапи. Аз даже доста се замислям дали по-нататък да си взема един нов пластмасов колектор и да го сменя моя, че тоя лаг много ме дразни. На 2,4-та не съм махал клапи, защото бяха в перфектно състояние (някой чуждоземец го беше сменял колектора) и вървеше страхотно от ниските.
Колега Алекс 26, моля те! Виждам, че пишеш във всяка тема, за щяло и нещяло, но постарай се да бъде поне разбираемо и свързано с нещо от поста, който си цитирал
Или в случая - кой какво е направил на входа и за какъв вход става дума аджеба?
Аз пък се чудя защо се дъвче това постоянно, предвид факта,че е дъвкано и дъвкано и рецептата е ясна и плюсовете и минусите и тн...
П.С да не съм само Офтопик :
и преди съм писал,че за Сааб 9-3Ss се предлага чисто нов алуминиев колектор, без клапи, което също е вариант,а и потвърждение,че може преспокойно и без тях.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Я обяснете сега какъв е тоя пластмасов колектор от 147?
Има ли клапи и какви? И с какво е по-добър от колектора на 159 1.9 16V?
И честно да си призная и аз поста на Алекс_26 не го разбрах първоначално с тия позивни за входа Явно много хора сме тъпи тука
Я обяснете сега какъв е тоя пластмасов колектор от 147?
Има ли клапи и какви? И с какво е по-добър от колектора на 159 1.9 16V?
И честно да си призная и аз поста на Алекс_26 не го разбрах първоначално с тия позивни за входа Явно много хора сме тъпи тука
Смяна на колектора с такъв от 147 (той няма вихрови). Колегата 136 (Мишо) го е направил перфектно. Може да гопитате. Но той е сменил и турбината
Сега нещо неясно?
Смяна на колектора с такъв от 147 (той няма вихрови). Колегата 136 (Мишо) го е направил перфектно. Може да гопитате. Но той е сменил и турбината
Сега нещо неясно?
Бъди по-точен в изказването си, защото така написано подвеждаш аудиторията, че колектора от 147-ца (генерално) няма клапи. Просто напиши, че може да се смени с колектор от 147-ца, от моделите които нямат клапи.
Да не стане утре някой да си намери през интернет колектор от 147ца, че чул "майстор Цвятко" да казва, че става и да му пристигне отново колектор с клапи.
Благодаря за мненията, колеги!
Оказа се, че моята белисима е само с 2 клапи (останали). Явно са излетяли при предния собственик
Не са намерили нищо остатъчно, търсили са с магнит по цилиндрите май каза.
Разбрахме се, че ще махнат и тези 2 и ще сложат тапички после.
Благодаря за мненията, колеги!
Оказа се, че моята белисима е само с 2 клапи (останали). Явно са излетяли при предния собственик
Не са намерили нищо остатъчно, търсили са с магнит по цилиндрите май каза.
Разбрахме се, че ще махнат и тези 2 и ще сложат тапички после.
Магнит не ги хваща, от неръждавейка са ако е пластмасовия колектор, ако е алуминиев са други варианти, като в един от тях има пак неръждаема пластинка облечена в пластмаса.
Мисля че в кросвагон се слага само 150кс версия, който е с вихрови клапи. Не че досега съм виждал много кросвагони, може 4-5бр, но все са били с клапи. Виж зад мотора отгоре на всмукателния колектор, гледаш за "рейка" (малко прилича на пластина като за подгревните свещи като на старите дизелови двигатели) която се движи и в нея са хванати горните краища на вихровите клапички.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Най-чистата работа, без каквито и да е интервенции е колектор от 147-ца. Аз съм така Иначе който каквото и да ми разправя, в ниските веднага се усеща липсата на клапи. Аз даже доста се замислям дали по-нататък да си взема един нов пластмасов колектор и да го сменя моя, че тоя лаг много ме дразни. На 2,4-та не съм махал клапи, защото бяха в перфектно състояние (някой чуждоземец го беше сменял колектора) и вървеше страхотно от ниските.
+1 И аз имам такива наблюдения над едно БМВ е60 525д. Уж върви както преди, но не баш - в ниските има леко замисляне. Освен това разходът по борд компютър се вдигна с поне 1 литър, ако не и с повече.
Comment