Известие

Collapse
No announcement yet.

Вихрови клапи 1.9 JTDm варианти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
    Най-чистата работа, без каквито и да е интервенции е колектор от 147-ца. Аз съм така Иначе който каквото и да ми разправя, в ниските веднага се усеща липсата на клапи. Аз даже доста се замислям дали по-нататък да си взема един нов пластмасов колектор и да го сменя моя, че тоя лаг много ме дразни. На 2,4-та не съм махал клапи, защото бяха в перфектно състояние (някой чуждоземец го беше сменял колектора) и вървеше страхотно от ниските.
    Той очно това е направи на входа
    Last edited by Alex_26; d.m.y г., 15:29.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
      Най-чистата работа, без каквито и да е интервенции е колектор от 147-ца. Аз съм така Иначе който каквото и да ми разправя, в ниските веднага се усеща липсата на клапи. Аз даже доста се замислям дали по-нататък да си взема един нов пластмасов колектор и да го сменя моя, че тоя лаг много ме дразни. На 2,4-та не съм махал клапи, защото бяха в перфектно състояние (някой чуждоземец го беше сменял колектора) и вървеше страхотно от ниските.
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Той очно това е направи на входа
      Колега Алекс 26, моля те! Виждам, че пишеш във всяка тема, за щяло и нещяло, но постарай се да бъде поне разбираемо и свързано с нещо от поста, който си цитирал

      Или в случая - кой какво е направил на входа и за какъв вход става дума аджеба?
      Alfa Romeo GT 1.9 16v

      Comment


      • #18
        Аз пък се чудя защо се дъвче това постоянно, предвид факта,че е дъвкано и дъвкано и рецептата е ясна и плюсовете и минусите и тн...

        П.С да не съм само Офтопик :
        и преди съм писал,че за Сааб 9-3Ss се предлага чисто нов алуминиев колектор, без клапи, което също е вариант,а и потвърждение,че може преспокойно и без тях.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #19
          Я обяснете сега какъв е тоя пластмасов колектор от 147?
          Има ли клапи и какви? И с какво е по-добър от колектора на 159 1.9 16V?
          И честно да си призная и аз поста на Алекс_26 не го разбрах първоначално с тия позивни за входа Явно много хора сме тъпи тука
          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Bodom Покажи съобщение
            Я обяснете сега какъв е тоя пластмасов колектор от 147?
            Има ли клапи и какви? И с какво е по-добър от колектора на 159 1.9 16V?
            И честно да си призная и аз поста на Алекс_26 не го разбрах първоначално с тия позивни за входа Явно много хора сме тъпи тука
            Смяна на колектора с такъв от 147 (той няма вихрови). Колегата 136 (Мишо) го е направил перфектно. Може да гопитате. Но той е сменил и турбината
            Сега нещо неясно?

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Смяна на колектора с такъв от 147 (той няма вихрови). Колегата 136 (Мишо) го е направил перфектно. Може да гопитате. Но той е сменил и турбината
              Сега нещо неясно?
              Бъди по-точен в изказването си, защото така написано подвеждаш аудиторията, че колектора от 147-ца (генерално) няма клапи. Просто напиши, че може да се смени с колектор от 147-ца, от моделите които нямат клапи.
              Да не стане утре някой да си намери през интернет колектор от 147ца, че чул "майстор Цвятко" да казва, че става и да му пристигне отново колектор с клапи.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #22
                Благодаря за мненията, колеги!
                Оказа се, че моята белисима е само с 2 клапи (останали). Явно са излетяли при предния собственик
                Не са намерили нищо остатъчно, търсили са с магнит по цилиндрите май каза.
                Разбрахме се, че ще махнат и тези 2 и ще сложат тапички после.
                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm Q-tronic 2007

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dogeWarrior Покажи съобщение
                  Благодаря за мненията, колеги!
                  Оказа се, че моята белисима е само с 2 клапи (останали). Явно са излетяли при предния собственик
                  Не са намерили нищо остатъчно, търсили са с магнит по цилиндрите май каза.
                  Разбрахме се, че ще махнат и тези 2 и ще сложат тапички после.
                  Магнит не ги хваща, от неръждавейка са ако е пластмасовия колектор, ако е алуминиев са други варианти, като в един от тях има пак неръждаема пластинка облечена в пластмаса.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #24
                    Колеги имам едно питане 1.9 m-jet който се монтира на crosswagon има ли вихрови клапи и къде ги премахват във София и срещу каква сума?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Ibiza Покажи съобщение
                      Колеги имам едно питане 1.9 m-jet който се монтира на crosswagon има ли вихрови клапи и къде ги премахват във София и срещу каква сума?
                      CF3 няма, CF4 има, махат се във всеки от форумните сервизи
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #26
                        И сега другия въпрос по какво да разбера дали е CF3 или CF4 ???

                        Comment


                        • #27
                          Мисля че в кросвагон се слага само 150кс версия, който е с вихрови клапи. Не че досега съм виждал много кросвагони, може 4-5бр, но все са били с клапи. Виж зад мотора отгоре на всмукателния колектор, гледаш за "рейка" (малко прилича на пластина като за подгревните свещи като на старите дизелови двигатели) която се движи и в нея са хванати горните краища на вихровите клапички.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #28
                            Ясно много благодаря

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                              Най-чистата работа, без каквито и да е интервенции е колектор от 147-ца. Аз съм така Иначе който каквото и да ми разправя, в ниските веднага се усеща липсата на клапи. Аз даже доста се замислям дали по-нататък да си взема един нов пластмасов колектор и да го сменя моя, че тоя лаг много ме дразни. На 2,4-та не съм махал клапи, защото бяха в перфектно състояние (някой чуждоземец го беше сменял колектора) и вървеше страхотно от ниските.
                              +1 И аз имам такива наблюдения над едно БМВ е60 525д. Уж върви както преди, но не баш - в ниските има леко замисляне. Освен това разходът по борд компютър се вдигна с поне 1 литър, ако не и с повече.
                              '05 166 V6
                              '98 156 2.0 TS ex ...

                              Comment


                              • #30
                                Колеги, някой ако смята да си маха "глупостта" DPF, може да ми подари един. Взимам го веднага.
                                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                                Comment

                                Working...
                                X